Szerzői jogok

Creative Commons Licenc
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható. De mielőtt megosztanál, felhasználnál bármit is az oldalról, kérlek, hogy egyeztess velem is.

2008. augusztus 20., szerda

Új paripa

Ő lett a befutó! Ezennel bemutatom az új paripámat :)









Ez egy nagyon jó felszereltségű bringa és egyenesen Németországból került ide hozzám szinte újonnan. 2008-as modell és egyébként elvileg használt, de ennek nyoma sincs rajta, még a gumija is szőrös. :)

Millió köszönet az én Drágámnak a szponzorációért! :)
Ki is próbáltuk iziben a drága új Kalkhoffot. Eltekertünk Városligetbe a Kertembe, ittunk egy fröccsöt. :)
Hát.... zongorázni lehet a különbséget! Puhán, halkan, finoman suhan az éjszakában! Ez egy álom! Imádom a rugós ülést és a teleszkópot! Kicsit furcsa, hogy magasabban van a kormány, így egész egyenes háttal tekerek rajta (legalább nem fog megfájdulni a hátam). Az eladó sráccal próbáltuk előrébb és lejjebb állítani, de nem jött rá a nyitjára (de még dolgozik rajta:) ). Valami trükk van benne. Lehet, hogy nem is lehet állítani. Majd megszokom. Az biztos, hogy a kanyarokat magabiztosabban veszem így, hogy nem vagyok ráfeküdve.
És az agydinamó is nagyon szupi! Tök jó világítása van!
És a váltó, hát az aztán.....
Ez kérem szépen már arra van kitalálva, hogy menjünk vele túrázni! Végre nagyobb utakra is indulhatunk, és nem kell attól félni, hogy szétesik alattam, mint a F.stalicska.
Putyó szerint nagyon csinos vagyok a bringán, majd lefényképez rajta. Ez a járgány nekem lett teremtve. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése