Szerzői jogok

Creative Commons Licenc
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható. De mielőtt megosztanál, felhasználnál bármit is az oldalról, kérlek, hogy egyeztess velem is.

2008. augusztus 26., kedd

Mézeshetek Kalkhoffal

Csütörtök-péntekre szabit vettem ki. Először úgy volt, hogy Szlovákiába megyünk valami fesztiválra. Aztán Putyó kitalálta, menjünk Tisza tóhoz bringatúrázni. A régi F.stalicskával én már nem mertem elindulni, az új bringa pedig elvitt minden tartalékot, úgyhogy végül itthon maradtunk. (de majd legközelebb! nagyon szép túra lehet! :) )

Csütörtökön vettünk egy bazi vastag és nehéz láncot a biciklihez. Ez egy kicsit megnyugtatja az idegeimet, talán így nem tudják ellopni. :)

Pénteken felhívtam Verát, fogja a gyereket és menjünk tekerni! :) Kimentünk a Margitszigetre,


beszélgettünk, babáztunk,



tollasoztunk.




Egyébként remekül meg lehet hajtani a Kalkhoffot (szólok, ha kitaláltam, mi legyen a neve :) ), nagyon élvezem! A régit már nem mertem, nehogy szétessen alattam. :) Ezzel minden perc egy gyönyörűség! Magától felmegy az emelkedőkön, nekem épphogy csak rá kell segítenem kicsit. :) Legszívesebben egész nap csak tekernék! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése