Szerzői jogok

Creative Commons Licenc
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható. De mielőtt megosztanál, felhasználnál bármit is az oldalról, kérlek, hogy egyeztess velem is.

2009. július 29., szerda

Miskolc, Diósgyőr - 30. Kaláka fesztivál, 2. nap - kisvasút és mulatozás (2009.07.11.)

Korán ébredtünk és egyből el is startoltam a zuhanyzó felé. Mindösszesen két zuhany állt a fesztiválozók rendelkezésére, így ha nem voltál elég szemfüles, vagy nem mentél elég korán, sokat kellett sorba állni.
A kemping és a fesztivál nyüzsgött a kisgyerekektől. Sokan jöttek családostul, ez egy ilyen fesztivál, ide lehet. A kedvenc időtöltésem volt koncertek alatt, előtt, után, hogy a gyerekeket néztem. Tündériek voltak. :)
A reggelinket a strand egyik sarkában fogyasztottuk el, a vár aljában (imádom ezt a várat, olyan szép!).

Délelőtt összefutottunk Csakiékkal (Csaki +Tünde+ a kislányuk, Flóra) és hívtuk őket, tartsanak velünk kisvasutazni. 12:30-kor indult volna a vonat, de késett vagy fél órát.
A vonatozás príma volt, mint mindig. :)

Most csak Közép-Garadnáig utaztunk, onnan visszasétáltunk a pisztrángtelepig, ahol ebédelni szándékoztunk.

A hétvégének köszönhetően teltház volt, kígyózó sorral. Szerencsére végül gyorsan haladt, helyet is találtunk, így nem menekültünk el. Elfogyaszthattunk egy messze földön híres isteni finom pisztrángot. :) Innen lesétáltunk a következő megállóhoz,

és az Őskohónál megpihentünk a kisvasút érkezéséig.

Úgy terveztük, hogy még Lillafüreden sétálunk egyet, megnézünk egy barlangot, de már nem jutott rá idő, így visszamentünk Diósgyőrbe.
A mai első fellépőt már nagyon vártam. Bognár Szilviát nagyon szeretem. Csodálatos hangja van és az új lemeze nagyon jól sikerült, sokat hallgatom. Sajnos az első egy-két számról lemaradtunk, de azért így is láttam belőle eleget.
Őt követte a Szélkiáltó együttes, akik szintén megzenésített versekben utaznak. Régi zenekar már, elég jó volt. :)
Ezután következett Putyó új kedvence, Szalonna és bandája. Hát, ők aztán feldobták a hangulatot, igazán jó talpalávalót húztak, még táncra is kerekedtünk. Csak úgy a magunk suta módján, mivel néptáncolni nem tudunk (de szeretnénk megtanulni). :)
Az utolsó koncertre már igencsak emelkedett volt a hangulat. A Vujicsics együttes zárta az estét, erre is roptuk. :)
A nap folyamán megismerkedtünk egy borásszal, aki Budakeszin lakik, de Mohácson van a pincéje. Sokszor jártunk felé kóstolgatni, beszélgetni. Nagyon szimpatikus ember volt. Mondta, ha Mohácson jártunk, feltétlenül látogassuk meg. :)
Egyébként az est folyamán többnyire saját készítésű fröccsöt fogyasztottunk. Mivel nem voltunk/vagyunk eleresztve, napközben egy kocsmában vettünk egy palack folyóbort, mellé ásványvizet és mi mixeltünk magunknak. Ezen a fesztiválon nem tiltják, hogy italt vigyél be magaddal és nem motoznak.
Hajnali 1 körül volt vége a programnak. Gryllus Dani bácsi mindenkit aludni küldött, de persze nem akart még nyugovóra térni a jónép. :) Az árusok utcájában össznépi mulatság kerekedett, pár lány zenélt különféle hangszereken, az emberek meg ropták a táncot. :)
Valamikor hajnali 2 körül mentünk aludni.