Szerzői jogok

Creative Commons Licenc
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható. De mielőtt megosztanál, felhasználnál bármit is az oldalról, kérlek, hogy egyeztess velem is.

2008. április 10., csütörtök

Just a perfect weekend - Mozi, Margitsziget, Füvészkert

Úgy kezdtük, hogy szombaton sokáig durmoltunk. :)

16:00 órára volt mozijegyünk, de előtte még szerettem volna, ha elmegyünk csavarogni valamerre. A Füvészkertbe készültünk a japán cseresznyevirágzást megcsodálni, de az már nem fért bele az időnkbe, így a Margitszigetre mentünk. Azért virágzó cseresznyefát ott is találtunk, nagyon szép volt.






Nagyon szép időnk volt, jó volt ott sétálgatni kettesben, nyugiban.



A nagy virágos réten (csak virágok nem voltak még) elmajszoltuk a szendvicseinket, amit készítettem, majd gyalog mentünk a Toldi moziig.

A Titanic filmfesztivál keretében vetítették az Egy éjszaka egy városban c. cseh animációs filmet.




Röviden: fergeteges!!!! :-) Nagyonnagyonnagyon jóóóó! :-D Abszolút pozitív csalódás volt a film! Féltem, hogy egy elszállt művészkedős követhetetlen animációs film lesz, de egyáltalán nem az. Nem egy összefüggő történet, hanem kis epizódokból áll film. Az első blokkban pl. egy ház lakóinak életébe pillanthatunk bele, a második blokkban egy almafa és a szomszéd halacska ünnepeit, barátságát láthatjuk, a harmadik blokkban pedig egy főtéren álló kávézó régmúlt vendégeinek szellemével találkozhatunk, vagy egy botfülű harmonikás egy estéjét kísérhetjük végig (hogyan lesz belőle Van Gogh :-) ), majd két részeg fickó tivornyázásán vidulhatunk. Egy kis ízelítő:





Végigvigyorogtam az egészet! :-D Kivéve, mikor pár percre elaludtam. :-S Meleg volt a moziban és elhajoltam, de Putyó oldalba bökött és magamhoz tértem. :-) Nem is értem, hogy alhatok el valamin, ami baromira érdekel? :-/ Nagyon jó lenne valahogy beszerezni a filmet! Sajnos csak a cseheknél adták ki dvd-n. :-(

A mozi után felhívott Laky és megbeszéltünk egy sörözést (frappézást, borozást) a Bastille-ba estére. Mivel még bőven volt addig időnk, Putyóval elmentünk és megvacsiztunk egy török étkezdében. Nagyon jó kis nap volt ez a szombati. :-)
Vasárnap délután elmentünk a Füvészkertbe megnézni a japán cseresznyevirágzást. Csatlakozott hozzánk Laky és Kriszta is. Mint kiderült, még sosem voltunk a Füvészkertben. Én spec. azt hittem, hogy nagyobb. Van egy pálmaház, amin igencsak meglátszik a pénztelenség. Az épület lepukkant, a növények betegek. Legalábbis nem festenek valami jól. Van egy-két üvegház sok növénnyel. Na és van egy kis japánkert pár cseresznyefával, ami nagyon szép! A tavacska mellé leterítettek pár pokrócot, hogy lehessen ott piknikezni. Nekünk amilyen nagy volt a szánk, hogy majd viszünk szendvicset, annyira nem vittünk. Lakyék már felkészültebbek voltak és megosztották velünk az elemózsiájukat. :-)


(Forrás: Füvészkert)
A kert körül bambuszból van a sövény és van egy-két kifejlett bambuszfa is, Putyó nagy örömére. Odavan a bambuszért, amit meg is értek. :-) Én egy csodaszép fával estem szerelembe, már előző nap a Margitszigeten is láttam ilyet a tónál. Sosem láttam még ilyen gyönyörűséget! Putyó azt mondja, ez a Magnóliafa, vagy más néven liliomfa. Készítettem róla képeket is.



A magnólia és a bambusz találkozása







Gyönyörű, ugye? Szeretnék egy ilyen fácskát a macskaszaros, gazos kis kertecskénkbe. :-) Mellé pedig egy japán cseresznyét. :-)
A Füvészkerti séta után benéztünk a mellette található nagy-nagy kertészeti/virág boltba. Addig-addig nézelődtünk, tekergőztünk, míg végül vettem egy kis krotont, meg egy nem tudom milyen virágot (piros erezetű levelei vannak). Helyesek. :-)
Azt hiszem tényleg egy szép hétvégénk volt. Még sok ilyet! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése